Czarnków - oficjalna strona miasta - archiwum aktualności

www.czarnkow.pl - archiwum aktualności

Turystyka po Europie - ekipa z Czarnkowa (12.03.2012 16:36:44)

O zwiedzeniu innych zakątków niż okolice Czarnkowa na naszych dwuśladach myśleliśmy już dużo wcześniej jednak zawsze czegoś brakowało. W końcu nadszedł dzień, w którym czterema rumakami (Honda Transalp, dwa Suzuki Bandit 1200 oraz Suzuki GSR) ruszyliśmy w drogę. Zdaliśmy się na łaskę losu i opłaciło się.

Pierwszego dnia podekscytowani spotkaliśmy się na stacji paliw. Tankowanie motocykli do pełna, ostatnie sprawdzenie mocowania naszych bagaży i w drogę. Metę pierwszego dnia ustaliliśmy w miejscowości Mikulov na granicy Czesko – Austriackiej. Po drodze robiąc krótkie przerwy na tankowanie i odpoczynek w Lesznie i Wrocławiu skorzystaliśmy z okazji by odwiedzić naszych przyjaciół Bogdana, Leszka i Maćka. Szczerze mówiąc nie mogliśmy się doczekać kiedy opuścimy nasz kraj, z jednej strony ciekawość zobaczenia innych państw, z drugiej niestety stan nawierzchni naszych dróg. W końcu granica i już jesteśmy w Czechach. Korzystając z darmowych autostrad szybszym tempem zmierzaliśmy do celu. Pragnienie zejścia z motoru była wprost proporcjonalna do pokonywanego dystansu. Po przejechaniu ponad 600 km doczekaliśmy się. Mikulov niewielka miejscowość posiadająca piękny stary rynek gdzie można napić się dobrego, zimnego, czeskiego piwa. Po rozprostowaniu kości i smarowaniu łańcuchów upragniony nocleg. więcej >>>

Turystyka Turystyka Europa Pawe³ Dziedzic Turystyka Turystyka Europa Pawe³ Dziedzic Turystyka Turystyka Europa Pawe³ Dziedzic

zamieszczono na stronie przez: promocja@czarnkow.pl

www.czarnkow.pl - Oficjalny Internetowy Serwis Miasta Czarnków - wiadomości, wydarzenia ...

© Urząd Miasta Czarnków - promocja@czarnkow.pl.
Ostatnia aktualizacja: 19.08.2019.
Optymalizacja dla MS Internet Explorer wersja 5.0 i nowsze, NetScape Navigator 4.5 i nowsze.
Strona kodowa ISO-8859-2. Zalecana rozdzielczość 800x600.